Thursday, January 1, 2009

20.09


20.09


bukan...

itu bukan harga baru cabai merah sekilo...kera-jaan kita tak sekejam ituh!

itu bukan nombor yang nak kena 1st prize lusa...jadi toksah dok pi beli... buang duet...

itu bukan harijadi aku.... harijadi aku 13 hari lepaih tu...

itu bukan kod rahsia kad atm aku... kod rahsia kad atm aku 6 angka!
itu bukan apa... itu tahun baru.....selepas 2008....

Selamat Tahun Baru....

Azam aku yang baru... aku tak mau pi pesta Pulau Pinang tahun ni! Yeah!

err... kredit aku nak habeh dah nih... dok balaih sms org ucap selamat tehun baru... yang peliknya... masa nak sambut tahun baru Maal Hijrah aku tak dapat sms pun!???!!?

cabaikering...

8 comments:

*SiRibenMerah said...

Happy New Year 2009.. semoga sukses untuk setahun lagi.. hehehe..
bila nak pekena pasemboq sama2 kat padang kota??

Sedingin Salju said...

Ha, selamat tahun baru no? Bila nak tambah anak lagi?

Luth Textile said...

ehem...
rilexla kak..

rosesNtheboyz said...

riben..

kat padang kota... pasemboq dia teruklah!

mahai dan sangat tidak sedap!

kita pi makan kat astakan along jalan gurney...

tengok minggu depan mcm mana k?

kak keja sampai rabu depan tak cuti minggu nih! huwaaaaaaaaaaaaaaaa!

teddy... tunggu saudara teddy kawin dulu lah kot...

luth... dok rilek la ni...

UnaChenta said...

Selamat Tahun Baru!

"Pedas'nya blog ini..hehe.

Terima kasih dtg jenguk blog aku :)

rosesNtheboyz said...

una...

kalau suka makan pedaih... follow lah beb!!

huarghahahaah!

kak ja said...

Tunggu kja sama... kja pun nak pekena pasembur sedap gak!!! hehehe.. sj gatai nyampuk.. pdhal perut ni maha sensitif dgn pasembur2 ni..

Sedingin Salju said...

Ha kak, pasembok memang best makcik.