Wednesday, January 14, 2009

Anggur...Kombo Streamyx... Bowrink!

Ya...

Aku cakap pasal anggur... yang tak sedap dimakan... Kalau biaq lama lama... dia tak jadi kismis... dia jadi langsung tak boleh nak makan... aku dah jadi buah anggur... atau lebih betoi nak sebut.. buah anggoq!

Ya...



Aku jugak nak cakap pasai streamyx... pasai lani aku dok guna banyak streamyx... ya.. banyak.. aka... takdak limit... Aku bengang tengok kombo dia macam bodo! Mana ada orang nak guna internet speed 384!!!????!! Appara!! Tapi aku tak payah komplen pasai laju stremyx tu... macam mana speed dia nak laju kalau orang yang kerja kat situ pun semput?!! hangpa try pi Kedai Telekom yang chantek itu... yang ada tv 57inci (betoi...yang ni aku reka sendiri saiz dia)... hangpa akan perasan... semua pekerja kat sana adalah spesis seephuuut barrrbiee... yeah.... memang depa adalah yang terlaju dalam spesis depa... tapi aku tak tahan nganga dok tunggu....
aku suka nak sebut lagi sekali.... Seeeephuuuut Barbieeeeeee!!!!



Ya...



Aku mengaku.. aku tak bayaq bil 3 bulan RM380... tapi aku dah setle tadi... awat depa tak potong saja ekaun aku? Kalau potong baru ada cabaran sikit hidup aku... Apapun... aku bersyukur... aku akhirnya dapat jugak masa nak pi bayaq bil telepon aku.... aku nak habaq jugak... servis seephuuut barbiee.. aku bayaq pun seephuut barbiieee..lar......wakakakka

Ya...




Aku memang bowrink... kalau tak tau sebut perkataan ni... sila lompat tiga kali... duduk balik... bangun... bertinggong... paih tu duduk balik... tengok lagi sekali... BOW-RINK.... pandai pun baca...



Aku dok tengah meluat ni.. aku meluat pasai rancangan aku tergendala sat... aku nak kena start balik semua... aku nak kena pi mengampu orang balik... aku nak kena potostet sijil aku banyak banyak... bagi habih kayu kayan kat dunia ni... kan baguih kalau aku boleh jimat kertaih tu... kot kot anak aku tak cukup kertaih nak belajaq esok nih!!!! Oh lupa... anak aku pakai komputer...

Ya...




Aku memang merapu.... mintak ampun... aku mintak lalu...



Tolong komen bagi semangat kat aku!!!

ya... ni muka anak ayam aku bila dia tengok aku tengah bersedey.... kesian kat dia...


cabaikering...

12 comments:

Faisal Admar said...

eh awat hubby tak join agrofert? sebab kos 24k ka? :)

zai said...

salam sis...

cheq tau psai pa sis boring..
cheq n mber2 pon dalam situasi bjaga2 lani...huhuhuhu..

Marzalina said...

suka la pulak nak sebut seepuutt barrbieee tuu kehkehkeh...bowrink keww?? sabo2...

Monkey D Luffy said...

SEPUT BARBIE... hehehe

DrSam said...

cerita pasal streamyx memang sakit hati. dah bayar pun, dalam bil masih tertunggak lagi. dah 3 kali potong dan sambung balik. masih camtu juga.

talak sekolah punya olang lah...fening..fening..

(sori tak membantu dari segi motivasi)

madbosco said...

salam... Life's goes on... babe.

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah ya

CaBaiKeRinG said...

faisal.. dia pi sat ja... dia tak tau pun kata kos 24k... kalau tau awai awai tak pi kot..

zai... memang kena jaga jaga lani

intan.. monyet... syok kan sebhut?! wakakakak...

sam... ingatkan aku terukk... mana tau u lagi teruk! jadi kira i ni pelanggan yang baguih la jugak!

bosco... update la belog hang

pakkaramu.. tima kasih.. lein kali mai lagi..

MariaFaizal said...

Cabaikering,
I was fed-up wz my 3G/broadband svc.Then, my hubby & I decided to subscribe to Wi-Max Green Packet.So far so good for RM89 per month.

R u in Penang Cabai Kering? My recent visit to the island, i discovered wireless svc everywhere.

*SiRibenMerah said...

Salam Sis..

esok I p penang =)

no contact mintak kat email yek.. iyramutalib@gmail.com

CaBaiKeRinG said...

maria...

i pun nak terailah....

peket ijau...

hotcocoa said...

tp wat masa sekarang, peket merah lebih bermaknaa

sapa nak bg aku peket merahhh??