Wednesday, January 7, 2009

Dia Mai... Macam Mana Nih!

Aku sebok sangat....masa telipon berbunyi... ring ring ring... (kena ikut tune lagu budak sekolah)
Pagi tadi dia tepon aku... Dia kata dia nak mai...

Dia suh aku tolong pi jengok dia...
Aku kata aku banyak keja la... Ramai yang lagi yang aku nak kena enterten nih!

Dia kata kalau aku tak pi jengok dia... dia tak mau mai Mesia langsung...
Dia mula ungkit pasai cita cita lama semua... Konon aku ni orang yang dah lupa kawan!

Pening kepala aku... Deyni memang ketegaq!

Pasai aku ni rakyat yang baguih.... Sampai orang boleh kata aku boleh jadi PM... tq Marzalina ataih kepercayaan itu! Tapi Bukan PM yang mangkuk hayun tu... PM - Pos Men.... ya... Pos Men lagi pandai pada PM tu ok?!

Aku ulangi... Pasai aku ni rakyat yang baguih...

Aku tak mau Mesia rugi... kalau dia tak mai... ramai orang tak dapat untung...aku kena pi jumpa dia jugak... ingat... sebagai rakyat Mesia yang baguih.... ya....

Aku tak mau dia sedey...

Rihanna.... tunggu k? 13hb nanti aku mai jumpa hang... aku belanja hang makan laksa penang yang tak sedap kat kolumpo tuh!

Yeehaaa!!!!!




(ya... pada masa masa macam ni lah aku lupa umoq aku berapa sebenaqnya..... dan ya... aku tak kesah nak tolong promot pasai aku dah dapat tiket dia!)

errr... maapkan aku pasai aku post menda alah yang tak dak kaitang dengan hangpa...aku teruja nih!

cabaikering... Good Girl Gone Bad...huhuhu

10 comments:

only me ^erien'z^ said...

hahha..promote2!!!!!!mari kita gegar itu stadium!!

Sedingin Salju said...

ha chek nak tanya sat. Sapa nak mai tu?

DrSam said...

seronok kalau ada pelawat atau orang yang menziarah. lagilah kalau yang tersayang.

Marzalina said...

cehh...aku ingatkan sapa la yg nak mai sangat tu huhuhu...hampeh tuiii la..wakaka...kalau hang pi tolong kirim salam noo...kata kat dia aku suka lagu take a boo dia tu hehe..tapi kalu dia tak mai pon takpa aihh..bukan rugi punnn...kat opis aku pon ada rehana gak wakaka!!

*SiRibenMerah said...

wahhhhh.. nak ikuttttttttttt~!!

I jeles okehhhh..

Tukang cerita said...

salam ziarah kembali...
sudiiii...sudii....berkawan dgn mu...
tapi 'teratak' ku biasa2 sajork...
tiada apa yang istimewa....
huhuuuuu....

RIZAL said...

NK JUGAK TIKET!!!!!

CaBaiKeRinG said...

teddy bear... yang semestinya bukan pak lola...

dr sam... betoi tuh!

intan... k... nak bagi salam hang ingat dia tau jawab dak? kekeke

riben... rizal... nak tiket beli ja... riben.. nak ikut sekaki pun bleh... huhu. tapi kena jumpa kat keyell la... pasai aku dah tempah tiket kapai da...

tukang cita.. tima kasih.. lein kali mai lagi..

MariaFaizal said...

I loikeee Rihanna.I think she's hot!But to go to an open concert?I'm crowd phobic!Lagu mana tu? :)

*SiRibenMerah said...

huishhh... eksen.. siap beli tiket belon lagi tuh..hahahaha.. *ayat jeles org x dapat tiket*

kak maria, I pon crowd phobic jugak.. cancel la join cabai kering.. hahahaha..

hang balik mai story abes2 dalam blog tau.. =P~