Monday, January 19, 2009

Entri Aku Yang Paling Harum!



Apa apa pun aku mau mintak maap dulu la pada hangpa..

Postal ni memang busuk... Kalau hagpa tak tahan busuk... beik keluaq lani...

Kalau yang suka bau busuk... sila baca banyak kali...

Postal kali ni adalah pasai KENTOT!!!!

Aku ada buat kajian pasai benda ni... hangpa taulah kan..lani zaman takdak kerja... Jadi banyaklah saintis nanti dok buat kajian merata rata... Maka aku ni pun boleh kata saintis la...aku ni saintis yang buat kajian masa aku tidoq...

Aku buat kajian ni tujuan dia mau bagi hangpa arip sikit... ya... takpa... takpayah kata tankiu..

Di bawah ni aku bagi 8 fakta pasai KENTOT....malaih nak bagi banyak banyak.. nanti hangpa lawan tokeh...

1.Pada mana kentot ni mai???
Pada gas dalam usus. Gas dalam usus ni mai pada udara yang hangpa telan, gas yang meneroboih ke usus dari darah, gas pada tindakan kimia dengan gas dari bakteria dalam perut.

2.Awat kentot bau busuk???
Bau kentut pasai ada kandungan hidrogen sulfida & merkaptan. (Apa menatang tuh?) Kedua benda ini ada sulfur aka belerang (bukan siput belerang). Makin banyak sulfur dalam makanan hangpa, makin banyak sulfida & merkaptan yang keluaq pada bakteri dalam perut & makin busuklah kentut hangpa! (tutp idung cepat!). Teloq dengan daging ada peranan besaq dalam proses nak cipta bau busuk kentut. Kacang-kacang boleh tolong bagi tambah jumlah kentut... tapi tak boleh tolong bagi busuk! Paham dak? Maknanya... kalau hangpa lawan kentot sapa paling kuat.. kena makan kacang banyak banyak.. kalau mau tengok kentot sapa paling harum... makan teloq ayam banyak banyak... huhuhu

3.Awat kentot ada bunyi?
Pasai ada getaran lubang `anus` saat kentot dicipta.... Keraih kah dak bunyi kentot tu bergantung pada berapa cepat gas tu keluaq! Mau bunyi kuat... buat bagi lagi laju! Tolong try masa takdak orang dalam bilik okeh?

4. Awat kento yg busuk tu hangat dan sengap?
Salah satu sumber kentut adalah bakteria. Fermentasi bakteria & proses pencernaan mencipta ni panaih, hasil sampingan dia adalah gas yang teramat busuk. Ukuran gelembung gas lebih kecik dan hangat dengan produk metabolisme bakteria yg berbau busuk. Yang ni yang lepaih tu jadi kentot, size dia kecik,tapi Silent But Deadly - senyap dan berupaya membunuh! Ya... mai kita ramai ramai pi serang ashkar Israel Jahanam!!!

5. Berapa banyak kentot yang boleh keluaq dalam badan orang saiz biasa dalam sehari?
Agak agak dalam setengah liter! Tak pun 14 kali kentot! Lani hagpa tau kan pasai apa kita kena minum ayaq banyak banyak??? Sat... aku pi minum ayaq sat...

6. Awat kentot keluaq ikut lubang juboq??
Untuk orang yang mau tau jawapan ni... aku tanya sikit... awat hang mau dia keluaq ikut telinga kah?????

7. Soalan paling penting....Berapa lama bau kentot boleh sampai kat hidung orang? Untuk orang yang nak pederaih lari lepaih kentot...
Bergantung pada keadaan udara, contohdia kelembaban, suhu, kecepatan & arah angin, berat molekul gas kentot, jarak antara 'transmitter' dengan 'receiver'. hahaha.. Kalau kentot tak sampai kat hidung dalam masa beberapa saat.. maknanya kentot tu merajuk dan menghilangkan diri sampai bila bila...tak boleh jumpa dah.. Kecuali kalau hangpa kentot kat ruang sempit, macam lift, kereta, bau dia nanti berlegaq dalam waktu yang cukup lama untuk bunuh musuh sampai akhirnya dinding jadi hitam...

8. Apakah warna kentot?
Kentot dicipta tanpa warna. Kalau warna dia `oren` nanti habihlah orang tau hang yang melepaih!!! Naya...

Okehlah... malaih aku nak tulih banyak banyak... kalau hangpa suka sangat nak kentot... hangpa masuk pi tengok sendiri kat KENTOT....

Aku mein hentam ja amik idea orang... atleast kenalah bagi iklan sikit... hehhee

cabaikering...

7 comments:

MariaFaizal said...

Sepatutnya kentot ada colours (perhaps gender based :) so that we know who the culprit is (especially dlm LRT, lift etc yg confined space).

MariaFaizal said...

Oh lupa nak cakap, mayb it's better if kentot is unique to owner like thumb print :)

Even better!

Monkey D Luffy said...

baca pun aku nak ter kentot

madbosco said...

salam... silent but deadly... perghh bley tangkap kapla trusss...

rerama salju said...

wah..kentut pun blh jadi isu kan/best ni,sungguh informative maklumat ni,tq 4 sharing ler...

*SiRibenMerah said...

oouhhh.. begitu.. hehehe =)

kak ja said...

Prootttttttt!!!!