Sunday, January 18, 2009

Jumpa Pakcik Hussein..

Ada kes colek... paling baghu!


Teruk betoilah... makin dok menjadi.........................

Macam ni cita dia... aku kan tak dak keja lani... Aku buat apa lagi lepaih anak anak aku tidoq... Tengok tb la...
Dulu... kalau ada Anugerah Lagu TB3... aku lagi kecoh pada Kumpulan Selam... Kumpulan Searching... Kumpulan Chicken Wing... Kumpulan Kamasutra... hikhikhik..biasalah zaman muda muda...


Tapi lani.. aku dah tua... Aku tak dak ikot dah lagu lagu la ni... Merapu banyak pada menyanyi...

Tapi aku ada dengaq jugak la lagu lagu yang okeh... macam lagu... err....err.... Little Sunny Monster???! err... err... You Are My Sunshine???!?!?! WTF!!( wat the flower! ) Aku memang dah tenggelam dalam dunia budak bawah 6 tehun!!!! Sapa mau tolong sama aku??!!


Apa pun... Aku tengok AJL tadi.. ada satu grup ni... Ntah apa apa nama depa.. tak penah dengaq lagu depa... tak penah tengok muka depa... Muka pun sebelah puteh sebelah berown...tiba tiba depa menang! Ceh! Sapa pakcik hussein yang glamer tu? bagi tau mai sat!!!! Awat nak kena jumpa dia?!

Apa kaitan cerita ni dengan kes colek???????


TADAK APA....ikut suka la kan aku nak lari pada tajuk lebeh korang... apa pun... mai aku nak cita... saja aku dok teruja dengan AJL tadi.. huhuhu


Aku dengaq kemarin ada budak umoq 5 bulan kena colek dengan 3 samseng... Tak sempat nak tau apa motip depa..Depa mola mola jaga dia elok... siap bagi dia makan buah pisang...err..bagi makan kulit pisang kot... aku tak pasti tang ni... Bila mak budak tu nampak... panggey depa, mintak anak dia... Depa tunjuk perangai... Siap tarek tangan budak tuh... nasib beik tak putuih!!
Lepaih tu bila dah jadi ramai...polis mai... tembak mati tiga tiga ekoq samseng tu... naseb beik budak tu idup lagi.....tangan pun tak putuih la...
Aku malaih nak cita... hangpa tengok sendiri punya teruk depa tu! Tapi gambaq depa mati aku tak letak la... takut tengok mayat depa...Memang dasar binatang depa nih!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


cabaikering...

14 comments:

alhaqimi said...

haha... meet uncle husen menang... ingat btol la kes culik tuh tadi... nakai... hahahahah...

salam blogging!!

kak ja said...

Beruk pun tau nak berkasih syg dgn kucing.. Yg beruk di Israel nun... hmmm... malas nak ckp..

echah_syed said...

saspen betoi laa hang cabai oii :(

dap dip dup jantung cheQ tau :p

thnx singgah umah cheQ naa..

slm kenal.. :)

MariaFaizal said...

Dear CaBaiKerinG,
I managed to take a quick peek during Meet Uncle Hussin's performance (AJL) as I was looking fwd to watch horror movies at ASTRO KIRANA. This is the 1st time I c them performing live!Boy they rock! The vocalist's vocal to me just the same when I heard the song on the radio.

BTW, the ginger feline 'captured' by adorable monkeys - definitely a good laugh to begin my day with.Tx my friend.

cenohongcenehet said...

salamm singgah sat..
hahaha..lawak sungguh..
ingt sapa yg kne culik..
jhat tol samseng 3ekor 2 eh..
adake bg budak tu mkn pisang..
hehehehe

Marzalina said...

kak cabai kering...agaknya pak hussein tomyam tu kot...wakaka!!!

Sedingin Salju said...

Mid uncle husein. Tak taulah betoi tak ejaan dia. Tak dengaq AJL semalam. lebih minat dengaq shef Wann setiap pagi di tv9.

nurul said...

cinabeng toi cabai.... mati² cek igt ada kes baru kena colek... kang cek colek cabai kering buat cabai boh baru tau....

Monkey D Luffy said...

meet uncle hussien tu indie band ler... kira band yg buat sendiri semua dari production sampai sales.

aku pun x minat sgt lagu2 ni... hehehe.

kasihan plak kucing tu

rantong said...

Sekadar mengingatkan. Amalkan doa ini.

Dari Surah Al-Baqarah ayat 286, bermaksud;

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah Pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir".

madbosco said...

salam... oo 3 ekoq tu anak menakan pak husin ngok ngek kot!!!

p/s : amcam gheja, ada ok ?

aimienadia said...

wahai mami cabai kering.
cheq mai join na blog nih.
punya pulon nk tgk gambaq bdak kena culik..
alih2 anak kucing...
haha..

kakpiah said...

chait.. ingat betoi2 la budak kena colek..
skali hng kencin lebey..
bencik..

CaBaiKeRinG said...

aku suka bila aku dapat pekena hangpa..

nak kena pekena lagi mai lagi...

wakakakkaakaka