Sunday, January 18, 2009

Padan Muka!!!

kaldei yang tergelak...


Assalamualaikum...YB....





PADAN MUKA



Dan semoga hangpa belajaq la kali ni... taboq duit banyak mana pun.. orang tak heran dah... orang mau hangpa keja elok elok saja!

bangang... bahlol... tolol... daripada hangpa buang duit kat orang orang yang dah hidop senang kat GGanu Kiter tu... beik hangpa bagi duet tu kat orang Gaza kan? kan? kan?
Susah sangat... hangpa taboq duwet tu kat aku pun bleh kan?????????????


Hangpa memang kena belajaq... lani zaman intenet...bukan zaman ubi kayu! kayu pun dok guna intenet lani... takdak sapa yang mau mangkuk hayun jadi mentehgi dah!

Dengan itu.... terimalah... gelak padan muka pada aku dengan kaldei kaldei aku!

waaaaaaaaaaakakakkakakakkakakakkakakakakakakakakkakakkakakakkakakkakakakakkakakakakakakakak....

uuuuwaaaaaaaaaaaakraghkargkarghkakakakkaakakarghkargkarghkakakkaaakkakkakakkakakuikuikuikuikui.......

okey... aku tak tahan dah.. nak pi panchoq sat....

cabaikering...

18 comments:

little lady~ said...

salam..

gelakkan yb mane nih?
yb kalah ke yb menang?
huhu~

Luth Textile said...

adoi..
macam macam..
dah dah..
chek lama tak singgah cabaikering sebab sibuk la kak..

nak posting pon terkial2..

Sedingin Salju said...

Alahai, depa pakat ngan SPR, mana tak menangnya? Depa bawak masuk pengundi hantu, mana tak menangnya kan kan kan cek kan? ha tulah, tak adil tu, kami kalah. Ni rasuah ni. Depa bawak sampai lima bua bas mai, pengundi hantu tu cik oii.

Ai, macam aku pernah dengaq saja statement ni. Tang mana no?

Antara cabai krin, cabai hidup, cabai basah, cili padi, cili krin, lada hitam, lada sula dan lada dari Sarawak, hat mana paling pedas?

anaiz said...

amboii kak CB,
gelak sakan nooo..

gelak belah sapa nih? biru ka ijau?

tapi saya pun nak tumpang gelak gak. ekekeke..!!

MariaFaizal said...

I think the 'keldai' is soooo funny!Tengok gusi & gigi besaq 'dia' rasa geli hati sangat!
I can't stop giggling my friend, hihihi....

kakpiah said...

salam singgah..
pestaim lompat ke sini..
puaih ati baca blog hang nih.. sbb cek pon org utara..
tp dok merantau kt kl nk ckp utara pekat pon tak dak gu..
jadik cek dgn slambanya nk link kan blog hang nih :D

euphoriapelangi_riangria said...

politik wang sggh menjijikan..
ptut ar kaki kipas yb rmai boncet!

CaBaiKeRinG said...

hangpa semua kalau mau tau... satu ekoq pun aku tak sokong!

semua sama saja 2 x 5 dengan 5 x 2..

depa dengan anak anak depa la yang makin dok kaya...

little lady... mana u punya ikon... tak pollow pollow i lagi enih!

kak piah tima kasih..

pelangi... tau takpa... huhuhu

cabaikering

Faisal Admar said...

Saya pun dah lama tak tulis pasal politik sebab dah muak. Politic is never clean.

DrSam said...

gelak sakan ye. denga kabor keropok Losong pun sold out dan naik harga mengalahkan harga minyak masa musim pilihanraya tu.

Monkey D Luffy said...

hehehe... hepinyer

little lady~ said...

kak cabaikering...
dah follow le..
cube tgk leklok...
huhu~

xsokong eh?
mmg depa sama...
sama2 manusia kak...

tp dasar laen2...
kui8

doakan yg tbaek saje
utk malaysia n islam khasnya...

Sedingin Salju said...

Tak apalah encik, hang tak percaya kat semua no? Eh lain kali, kalau menantu hang, hang percaya dak encik?

Sedingin Salju said...

Ha, kena basuh dengan clorox baru boleh bersih encik.

Sedingin Salju said...

Ha cik Cabai, reti buat pasembok dak?

Sedingin Salju said...

Wah, naik gajikah?

Sedingin Salju said...

Ha encik, baik encik buka niaga no? Chek rasa CB terror masak pasembok.

CaBaiKeRinG said...

sedingin salju...

tima kasih pasai selalu melawat belog cabai kering...

tapi tolong cakap benda yang ada kaitan saja...

kalau tak... tolong pi belajaq masak pasemboq sendiri. tima kasih..