Tuesday, December 2, 2008

Saya Dah Insap....

Saya Insap.. Saya dah menyesai dengan apa yang saya buat selama ni... lain kali saya tak buat lagi dah... saya buat kerja amai saja... Ahamdulillah.. Tima kasih kat PISANG...

Lepaih ni aku nak tengok hero hero PISANG kita tolong marka marka kat Malaysia pulak... contoh dia kat lorong garu nun....tak pun kat jalan chow keit...
Sufiah kerja amal : Wanita genius matematik kesal jual tubuhOleh Helmy Abd Rahmanhelmy@hmetro.com.my
KUALA LUMPUR: Wa nita genius matematik yang juga bekas pelajar Universiti Oxford, Sufiah Yusof, 23, menyesal dengan tindakannya terbabit pelacuran.Perkara itu didedahkan Pengarah Perancangan dan Strategi Kumpulan Penyo kong dan Pengasuh Profesional Islam (Pisang), Hanafi Abdul Malek yang dihubungi Harian Metro, semalam.Untuk mengesahkan perkara itu, Hanafi berkata, pihaknya menghubungi pe ngurusan yang pernah menjadi ejen wanita itu menjual tubuh yang turut mengakui dia tidak lagi terbabit dengan kegiatan itu.“Dia dah tak buat lagi kerja tu dan kini hanya aktif melakukan kerja amal. Melalui e-mel yang dihantar kepada saya kira-kira seminggu selepas Aidilfitri lalu, Sufiah kata dia betul-betul menyesal dengan perbuatan itu," katanya.
Kisah kehidupan Sufiah di siarkan akhbar News of the World keluaran 31 Mac lalu yang mendedahkan wanita yang dianugerah kepintaran semula jadi itu menawarkan khidmat seks melalui Internet dengan bayaran 130 paun Sterling (RM845) bagi satu sesi.- harian metro...
cabaikering...

No comments: