Sunday, December 21, 2008

Aku BeeeZeee....

Aku nak post...

Tapi aku bizi... hari ni... esok... lusa.... tulat...

Jangan mein jeuh jeuh tau... Nanti mai balik jengok aku...

Kalau boring sangat...

Hangpa bukak yahoo... kat kotak kecik tu..hangpa search.. "mawi kawin"

Mesti hangpa tak sempat nak kelip mata... merata rata orang dok sembang pasai ni..

Ntah apa apa... Aku pun kawin jugak... Awat tak ramai semut yang meraikan?
Oh lupa... semut tak mai pasai aku jemput banyak tapir....

cabaikering...

8 comments:

Sedingin Salju said...

hA, HANG MENIKAH DEPA TAK MAU MAI LAH PASAI ENCIK BUKANNYA ARTIS TERKENAI PUN.

nI NAK TANYA SAT. yANG HANG DOK SIBUK-SIBUK ni, hang nak tala pi mana? nak pi hadyai kah?

acu said...

depa popular cam tu la...kalu kita artis pun cam tu gak kot

--{-@ Zaity @-}-- said...

her her her... aku tak layan aihhh mawi ngan ekin.. baik aku google benda lain.. :-)

selamat berkenal-kenalan..

rosesNtheboyz said...

teddybear...

sebok nak melengong... dok tunggu vss! huhuhu

acu.. zaity... tima kasih mai melawat... lain kali mai lagi tau!

kuIna Jentayutiara said...

artis terkenal cam tu la...

bUlaLa said...

assalamualaikum akak..
mekashieh la ea.
musti la c!km!stry ni jengok selalu blog akak, kalau x, xdela susah payah jd followers.
ahakss, hehe..

kak ja said...

Jgn dok hilang lama2 sgt.. sat2 sudah.. Nnt dpt vss bleh jd fulltime blogger, kan? Kot rasa pening kepala, nak release tensen, mai cni, kita jumpa sembang2 kat kedai kopi nun..

Luth Textile said...

Salam..
Jom join gathering 1st bloggers penang pada 28DEC2008 (AHAD)
berminat? klik sini untuk maklumat lanjut!