Sunday, December 14, 2008

Ni Lagi Hebat... Indon Lah Indon....

Aku memang pantang ngan indon (yang mai buat kacau kat sini...)

Aku pantang ngan indon yang mai kata nak keja kat rumah aku tapi lepaih seminggu curi duit aku lari
Aku pantang ngan indon yang dok amik laki orang guna majik..depa memang terrer tang nih
Aku pantang ngan indon yang dok rompak orang sana sini
Aku pantang ngan indon yang boleh dapat ic lesen macam magik!
Aku pantang ngan indon yang keja kat kedai.. tiba tiba tukaq jadi tokey... macam mana tuh?
Aku pantang kalau indon aku terbakaq baju aku lepaih tu semunyi buang dalam tong sampah...

Aku paham kalau depa mai nak cari makan... mak pak aku pun dulu macam tu jugak.. Lagipun aku tau depa susah... Tapi hangpa toksahlah mai bagi orang lein pulak susah...

Aku paham kera-jaan peghelu nak biaq depa ni merayap sebab depa perelu undi lebeh skit... tapi hangpa tak pikiaq kah dah berapa orang bangsa hangpa sendiri dok jadi janda...

Baguihnya indon ni..... Melayu Cina India Bangla... semua pun depa sapu lah....

Tadi aku baca paper... Aku ingat laki bini mana depa jumpa mati dalam kreta... rupanya... apek ni mati tepi marka dia... budak indon 13 teun ja! Astaghfirullah!

Kesian pun kesian la... tapi nak buat macam mana...? bukan aku yang suruh depa beromen dalam keta!

Nude couple found dead- the Star
KAJANG: A nude couple were found dead in a car at a workshop in Taman Impian Indah, Balakong, yesterday.
The bodies of Wong Weu Fong, 28, a mechanic, and a 13-year-old Indonesian girl were found by the workshop owner when he opened the door at 1.30pm.
Kajang OCPD Asst Comm Shakaruddin Che Mood said syabu and syabu-smoking paraphernalia were also found in the car.
He ruled out foul play.
Wong is said to be a friend of the workshop owner. — Bernama


cabaikering...

5 comments:

kak ja said...

Nak jadi 1st tukang komen lagi..Kat area umah kja ni pun cukup fening dgn mak-mak Indon (bkn semua).. main tangkap Melayu Cina India Bangla Vietnam Nepal.. janji boleh makan, boleh seronok.. Tak termasuk lagi yg tgh2 hari buta jalan pi kedai pakai baju tidoq jarang... Pakai uniform kilang dgn tudung, tp lengan baju disinsing2 sampai nampak ketiak.. rasa mcm nak pi tonyoh muka depa..

Sedingin Salju said...

Wey indon ni awat gatai sangat no depa? Depa ni nak habaq bagi, tak sedaq diri betoilah. Mai kat negara orang cari makan, nak buat dajai pulak. Tangkap, potong buang depa semua tu nak habaq bagi.

Faizal Zakaria's Blog said...

salam ziarah :-)













(( Kuala Terengganu )) : ‘Markah Bonus’ Untuk Calon Pemilihan Parti :-)
http://pro-faizal.blogspot.com

rosesNtheboyz said...

kwang kwang kwang....

ingatkan aku sorang ja dok geram kat depa... orang buta pun tak puaih hati???!!

ni mesti kes teckle tak dapat nih!

hehehe... jangan marah teddy bear!

Sedingin Salju said...

Dak, ni bukan apa. Geram pasai depa dok gatai nak mampoih. Hat tu yang tak berkenan nak habaq bagi.