Wednesday, December 10, 2008

Aku Takut... Depa Nak Berperang Lagi....

sori... gambaq orang putih... tapi aku nak tunjuk betapa dia cuba nak lindungi budak kecik tu..
Tadi aku tengok berita... Orang Pakistan kata depa dok ready la... kot kot kena serang... kononya depa ada cukup senjata nak perang...

India pulak dah bagi alert untuk ashkar ashkar dia bersedia!

Toksahlah gaduh gaduh! Aku taulah hangpa semua ada nuklear... hangpa kuat... tapi hangpa tak pikiaq ka pasai anak anak... kesian kat depa... kesian...

So, aku nak ajaq la sapa sapa yang dok baca post ni... jom kita sama sama doa kat Allah supaya takdaklah malaun malaun tu start nak perghang! AMEEN...

cabaikering...

2 comments:

Sedingin Salju said...

Ni, awat yang depa ni nak perang sangat. Awatlah depa ni leceh betoi no?

kak ja said...

Amin amin amin...

Depa ingat mcm bebudak main perang2 ka? Lps tu bleh meghenyeh balik? Aiskrim lalu, pakat beli riuh rendah, jilat makan ramai2 sambe gelak..