Tuesday, December 16, 2008

Bohsia Pagi...

Dah lama aku tak dengaq perkataan nih! Dulu masa aku sekolah menengah... kalau tengok budak pompuan ganaih sikit... depa panggey Bohsia... Keluaq dengan marka...depa panggey bohsia... pakai seksi sikit.. depa panggey Bohsia... memang glamer la perkataan BOHSIA ni...sama glamer macam ikan lohan!

Lani dah timboi pulak dah... apalah nak jadi ni... kena pulak dok nak layan orang tua... macam macam bangsa pulak tuh!

SETEMPAT: Kafe bohsiaMohd Jamilul Anbia Md Denin
KUALA LUMPUR: Bermodalkan sepinggan mi goreng dan secawan kopi, pelanggan lelaki sebuah kafe berpeluang berasmara dengan gadis pelbagai bangsa yang digelar ‘bohsia pagi’. Gadis berpakaian seksi ini mula berkeliaran seawal jam 7 pagi, dengan sasaran utama mereka adalah pelanggan lelaki warga emas.- Metro


Kesian aku tengok mak bapak yang boleh dok biaq anak pompuan depa jadi macam ni... Pasai tu lah... kalau nak anak jangan dok mein hentam saja... Bila jadi macam ni sapa susah?

Errr... bukan aku... Hangpa nih! Takkan semua benda pun aku yang nak kena susah? Yang susah tu... kedai yang takdak servis bohsia la... warga maih mana nak pi sana lagi dah....? Betoi dak?

Lani.. lepaih berita ni keluaq kat Metro esok... aku nak tengok la... PISANG nak buat apa..

Kalau genius matematik depa boleh tolong... yang ni keyra kacang putih la... betoi kan mamu pisang sekalian?

Hangpa tau dah pisang tu apa?

Buah pisang la... yang warna kuning... yang... kawan beik hang suka makan tu...

Kawan beik yang mana??????????????


Ni dia... yang kat bawah ni......ada sama macam gambaq kat cermin hang dak? kekekekeke....

Gadis Gadis Bohsia Dok Menuggu Kerepot Kerepot Yang Nak Mai Makan Nasik LemaK....

cabaikering...

8 comments:

Sedingin Salju said...

Amboi awat jadi lagu tu encik? Awat mak pak depa dok biak anak dara depa sampai tera lagu tu no?

bosco said...

baguihh..aaa, mai kita pakat amik tau pasai anak pinak, jiran kok blah umah kita sama.

tapi jangan la sampai dok pie selak dalam kain oghang plak.

cheq nie dok kat mana ?

Sedingin Salju said...

Ha, nak habaq bagi, cek dok kat Bayan Lepaih. Cek ni nak habaq bagi, bukan orang melayu.

rosesNtheboyz said...

teddy bear...

tau takpa... cek ni anak mami pure punya... ada orang panggey keling jugak! kah kah kah... laki cek pun bukan melayu... bukan mamak... dia mata sepet! haaa! hang pa tau ka nak teka?!??!!

lagi satu...cek duduk kat bukit jambui... orang bukit...

bosco... tima kasih mai melawat cek no! lein kali mai lagi!

Sedingin Salju said...

Wey nak tanya sat, awat mata laki hang tu jadi lagu tu? Awat, dia makhluk asinkah cek?

rosesNtheboyz said...

encik teddybear yang buta...

gambaq mana yang encik teddy bear tengok nih?!

tapi kan... memang laki aku ni ada darah makhluk asing sket...

kwang kwang kwang...

Sedingin Salju said...

Oh tukah? Aku mana boleh tengok cek oii. jadi kalau ada ala-ala jakhluk asing, mesti kepala dia botak dan bulat.

kak ja said...

Tak ada ibubapa yg nak anak jd mcm ni.. Tp kekdg anak yg dididik dgn cukup cantik sejak kecik, berubah jd buruk dek kerana pengaruh rakan sebaya dan tak boleh dinafikan pengaruh media-Tv, majalah etc..

Sebenarnya kja mmg dah janji nak buat satu entry ni, has somethg to do dgn teenaged runaways, tp dek kerana kja ni berpenyakit darah tak rendah, kja kena cool down dulu.. Teringat sj pun BP kja melompat terpelanting terpele'ot rata..