Saturday, December 13, 2008

Baju Raya Aku.... Canteek!

Aku bangga

Aku suka

Aku jatuh cinta

Dengan Baju Raya Aku Yang Baru Nih

Jadi... aku nak tayanglah kat hangpa suma....

Puji Jangan Tak Puji!

cabaikering....

8 comments:

kak ja said...

Baju yg cantik tentunya bertambah2 cantik kalau dpt tgok muka tuannya skali...

Sedingin Salju said...

Eh, tak lawalah baju hang tu. Nampak macam orang tua saja pun. Aku tak nampak. Aku bayangkanlah encik.

rosesNtheboyz said...

kak ja... tuan dia malu lah!

sedingin salju! ceh! aku murka tau kah hang kata baju aku tak cantek!

sampai hati hang, kata aku tua pulak tuh!

Sedingin Salju said...

La, hang toksahlah dok marah no cek no? Tak baik mukalau dok marah-marah lagu tu cek oi.

Cek ada skype kah? Mukalau ada skype, bulihlah sembang. Ym pun tak pa. Mukalau cek tak kenai skype, mai saya nak bagi kenai kat hang.

rosesNtheboyz said...

mamu

skype cerita lama lah... lani saya dah tak mein dah...

bukan apa...sebok... tapi takpa..

kot kot cek bukak sok ni cek carilah teddy bear!

wassalam...

Sedingin Salju said...

Hey, skype lah bagoih nak habaq bagi kat hang. Kami orang buta, dok pakai menatang tulah untuk sembang dan chatting nak habaq bagi. Msn dan ym kami pakai jugak nak habaq bagi.

only me ^erien'z^ said...

cantik pic ituw..siapakah yg menagkap nya ya??hehheehe!

iTiK cOmEy said...

hehehe..
lwa baju..
suke la baju tu..
comey aje..

winks!