Friday, February 6, 2009

Aidea...Jimat Duwet...

Aku ada cara macam mana nak jimat duwet...tak bayaq lepaih makan...

Semalam aku pi terai... macam ni cerita dia..

Aku pi makan nasik kandaq kat Padang Kota Lama..
Aku nak jimat duwet... maka aku buat macam ni..
Aku ambik rambut selai..au bubuh dalam nasik yang tinggai lagi dua mulut tu..
Aku pun buat muka bara...aku panggey budak yang bubuh nasik tu mai..
Dia takut nak mai sorang kot tengok muka aku macam bara api...
Dia panggei tukang masak dia mai sekali... Anney...Wanggeii....
Tukang masak dia mai...aku kata... Banyak Sedapla lu punya nasik..

Keyra mai...

Dia blah dengan muka heran...

Tau pasai apa aku tak komplen?????

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Pasai tukang masak tu BOTAK!!!!

moral - kalau nak meniaga makanan...bagi botak kepala dulu....

cabaikering...

13 comments:

Sedingin Salju said...

Amboi, petua baru no encik?

IdzaRis79 said...

TEKTIK TAK MENJADI!!!

only me ^erien'z^ said...

hhhahaa...harus tkg masak ku akn ku suh botakkan kepala......ammah!

hotcocoa said...

kak oii, hang memanggg

Masy said...

ahahahahahah sadisss

*pil.tahan.sakit* said...

kehkeh..sah harapan nak makan free tak jadik..

Monkey D Luffy said...

mungkin bulu dada... hahaha

kak ja said...

Next time try bangkai lipas..

tigrismalaya said...

hahaha...taktik gagal...

anaiz said...

kak ck,
nak kasik petua pun kasik la yang boleh berjaya.
hehehe...!!

teletabies said...

hahahaaa....
kelakar giler....
senak perut aku..

MariaFaizal said...

Salam. Al Fatihah to Roses/CabaiKering's father who passed away last night.Deepest condolences to Roses/CK & family.

Sedingin Salju said...

Semoga roh bapanya dicucuri rahmat.