Friday, March 6, 2009

Hepi Besday

heppi besday to yuuuuuuuuuuuuuuu
heppi besday toooo yuuuuuuuuuuuuu
hepppppiiiiii besssdayyyy tooo youuuuuuu
heppi besday to you....!
nyanyi ikut rentak lagu hepi besday
tak tau pasai apa.. tiba tiba rasa nak menyanyi lau besday
maka dengan ini... memandangkan hari ni bukan besday aku atau besday keluarga aku atau besday kawan kawan aku...
maka aku menyanyi untuk kuching lawa ni!
heppi besday kuching?!!
apa azam tehun ni?
cabaikering...

13 comments:

iEn said...

awat kucing tu cam monyok ja? hehe

MariaFaizal said...

CK,
I dah lama cari Russian Blue pedigree nih.Is it yours?

Bagi I bela?

*SiRibenMerah said...

iskkkk...
jauhkan meow2 dari riben.. I x suke kucing.. woooo~

tp, sebab ada hati n perasaan.. meh nak sebut gak..
happy Birthday to kucing u...


hehehe =P~

ONE ZABA said...

ini mesti kes tak da bahan crite nak masuk. belasah je la.

CaBaiKeRinG said...

ien.. dia sedih tak dapat adiah lagi

maria... i wish i have 1.. having the 3 stooges at home.. dah macam beli 1000 kucing!

riben??! tak suka kucing??? biaq betoi...

zaaba.. pandai! ni kena bagi hadiah ni

Marzalina said...

kiut ek kucing tu..happy birthday member aku arini wakaka..samalah pulak ngan entry dan kucing tu hihi

Monkey D Luffy said...

bertuahnya ko kucing

DrSam said...

meow..meow...meow..
meow..meow...meooooooooowwww
(ulang beberapa kali ikut irama lagu hepi besday - hanya kucing akan faham maksud lagu ini :)

deennasour said...

woah.happy birthday kucing.
dah bagi dia makan lom? kek eh

Sedingin Salju said...

Eh, aku suka tu kucing.

MariaFaizal said...

Dear,
Salam Maulidur Rasul & pls pick up sisterhood award fr my site :D

Dj Epoi said...

Salam ......MalidulRasul...

Patut ler tak muncul2 lagik ...upanya Gua belum add Lu lah.. hahhahahaaa......
Okeeeeeeeees.....Gua dah add dah skank...

Happy Birthday To Kuching Lu eheheheh

Shumierain said...

laaaaa utk kucing rupenya..iye2 jer nyanyi td..xpelah kucing pun kucing la..

APPY BESDAY!!!