Monday, March 16, 2009

Hattthcchoooo!!! Hattthcchoooo!!! Hattthcchoooo!!!

Err.... sorri lah wei... berabuk beloh ni... masuk masuk kat pintu aku dah beresin!

Macam ni.. minggu lepaih.. aku kawen...eh! eh! silap... anak menakan aku kawen...

Aku sebok la... pi menyebok... wakakaa! Maka aku memang takdak masa nak merapu kat sini..

Tapi aku balik ni dengan semangat baru! Plan baru! Cita Cita baru!

Mulai hari ni.. aku janji aku tak mau buang masa dah...

Aku ada 3 orang anak....

Sorang dapat sebijik rumah RM130ribu... sumbangan dalam rm20ribu.. dapat pulak kelulusan belajaq pi mana pun pree punya!

Kali dengan 3.....mau tak jadi jutawan aku esok ni?!?!?!

Jadi sekali aku nak habaq.. mulai hari ni... aku nak pi duduk rumah pondok.. aku nak pakai lampu minyak gaih.. aku nak suruh anak aku belajaq hari hari...

Ambik 20 A SPM depa 11 tehun lagi... insyaallah.. nanti masa tu aku buat kenduri jemput hangpa mai!

Wassalam! Wakaaka!

cabaikering...

8 comments:

Monkey D Luffy said...

hehehee... baik punya plan

Diamilikku said...

kan.....
nak jugaklah buat mcm tu.....

jiejah d'blogger said...

wakakakakaaaa dasat tuh ko punya plan

Sedingin Salju said...

Eh, ok tu.

Dj Epoi said...

Sanggup ka semua?

Nak baca buku bawah pelita minyak gas..?

Baca Bawah lampu ponk tak sampai 5 minit heheeeheheh

CAHAYA said...

Huhu. Sampai macam tu yer dek penangan cerita A dlm SPM. hehe.

Sedingin Salju said...

Bagi kami, it's easy pasai kami tak pakai apa-apa lampu pun. Dalam gelap pun, kami boleh baca.

MariaFaizal said...

Dear,
I'm hoping that you could find some time to check this out

http://mariafaizal-homesweethome.blogspot.com/2009/03/i-am-amazed.html

Thank YOU for the wonderful gifts of THE MAZE & WATER DOODLE. My children & I are loving them every minute!