Tuesday, March 24, 2009

Aku Kena Tag - Yeh Yeh!

Aku Kena Tag Dengan Budak Durhaka tapi comei dengan beg duit LV dia... Anaiz

1. When was your engagement? fuh! soklan pertama ja aku dah berpeluh!
2. When is your marriage anniversary? okeh.. kalau hangpa ada 2 kenduri atau toga kenduri.. yang mana satu nak kira anniversari nih???
3. How long have you known your spouse? lama sunggoh! dah borink dah bijik mata akuh! wakakaka...
4. How long did you date before you got engaged? lama jugak! dari dok duduk tepi kat kelaih.. aku tiru dia..dia tiru aku..sama sama tiru buku...sampai la pi serdang tiru orang lein..lepaih tu kerja pulak tiru boss belakon macam org kaya...lepaih tu bari teringat nak tiru kawan kami kawen!
5. Where did you meet your spouse? sekolah.. punyalah gatai aku..naseb beik aku tak masuk sekolah campoq masa tingkatan satu.. kalau dak dah kawin kot masa tingkatan tiga! waakkaka
7. Do you have any children? AAAAAAAAAAAAAAAdaaaaaaaaaaaaa tapi aku mengaku adik ja.
8. How many? TIGA RIBU... ya... 3 yang macam tiga ribu!
9. Do you have any pets? ada la anak anak ikan... yang takdak pekdah!
10. Do you own or rent? Own apa? Rumah Ka? Kalau Hutang Bank kira rumah aku ka atau sewa?
11. Do you live in the country, city/town? Aku Ni Duduk Ataih Bukit yang banyak pokok.. tapi tengah tengah bandaraya...macam mana nak jawab????????
12. What is your favorite activity you do together? TidoQ
13. Do you have a favorite vacation spot?
Ada....tapi tak mampu pi lagi! Waakakkaka
14. How many siblings do you have including in-laws? hah?! fuih... sat.. 5 campoq 3... ehhh... 4 campoq 2... err... berapa ha?

15. What mosque do you attend? aku pi masa raya ja.. wakaka... tapi laki aku suka pi merata mesjid!
16. Is this the mosque you got marrried in? aku kawen kat mesjid negri...jeuh...
17. What town is your current address? Bayan Lepaih
18. Do you work or stay home? Aku duduk rumah lani kerja pun kat rumah...
19. Where did you go for your honeymoon?
Ni best... aku ke Sabah Bah!
20. Leave a piece of marriage advice - always say YES to your wife....
21. Nak tag sapa yer.. aku tag kat mak aku.. makcik aku.. maktok aku..


timakasih..

cabaikering...

5 comments:

Dj Epoi said...

Suka hati .....jer nak Tag diaorang hehehhehehehe.....

Best gak aaaaaaaaaaahhhh

Tau PaeLL kawan2 hehehheheheh!!!

MariaFaizal said...

You made me smile. Thanks cK.
Still grinning now :D

kak ja said...

"Leave a piece of marriage advice - always say YES to your wife...."

And let me give a piece of advice to all wives - KIKIS DEPA SELAGI BOLEH!!

wakakaka...

*Tak pasai2 dpt dosa kering mlm ni!!

TokMudim said...

Semoga Bahagia.



Just ban yourself from oral sex. Hargai doa isteri anda.

anaiz said...

cait panggey saya budak durhaka. hehe..
suka part kak ck jawab soklan 3. ekekeke....