Thursday, March 4, 2010

Sampai La Jugak..

aku sebokk la plak hari ni
heheh..meniaga terlaku sikit.. Alhamdulillah
sekali aku dok sembang ngan sorg budak celup ni.. nama belakang dia Rossi
dia kata dia suka la pulak baca belog aku! tima kasih puan rossi beli kuda kat kami............ esok ni kalau nak cari gajah ka badak sumbu ka fb saja okeh
tu dia haih! kembang la lubang telinga aku.. hehe.. teruih aku bukak blog nak hapdet..
maka dalam kat 2 minggu lebeh aku tunggu.. sampai la brg brg aku..
ada aku tangkap gambaq tapi aku simpan kat laptop kat rumah.. aku lani dok salah guna harta syarikat :P
sampai 8 pekej.. 2 bijik stroller.. sebijik jeil aka safety gate
lagi satu bakui dengan dua kotak..
dia punya balut baguih kepala dongga!
koyak rabak aku terima.. wakaka
aku bukak satu satu.. setitik setitik ayaq mata aku luruh...
astaga.. dua stroller hat dia bagi pun dah nak dekat patah.. sampai lubang kena puntung rokok pun ada! dah la aku pantang org hisap rokok.. ceh
gate dia lagi baguih.. tak cukup part.. juai kat sapa pun depa tarak mau
yang paling best.. kotak yang aku bukak..
ada la patung patung lembut yang dah serabai kotoq.. aku kenai barang barang tu semua
semua tu ada kat longgok yang aku jumpa kat baglo dia
laki aku kata sabaq cabai.. sabaq.. cuba hang kira satu satu brg tu semua boleh juai berapa
aku pun ambek la sampoea...errr..betoi ka aku eja ni..
kira pi kira mai..terbalik pi terbalik mai..
kalau laku la pun semua brg ni... mau la dapat dalam lima ratuih!!!! (KALAU LAKU)
CELAKA....
cepatla hang kayap buat kat haku macam ni
aku telepon dia banyak kali lepaih tu.. sat neik kapai la.. pi meeting la.. pi sana pi sini..
tak mau nak jawab kat aku dah
dia siap sound kat sms.. dia kata dia tak suka org kalut..
bangang... kalau duit hang la melepaih seribu lima ratuih.. hang tak kalut ka?????? time time ekonomi gawat pulak tu!!
aku pun mengadu la ngan kawan chekgu ni.. kami pun sembang...
sembang punya sembang... rupanya deh ni memang kaki con
kawan aku ni kononya beli pada Z.. AKu beli pada T...
Rupanya.. Z dgn T ni org yang sama!!!
Terkejut kami bila kami perasan.. bila terkejut ni kena rilek sikit...
so aku sambung esok la pulak...
wassalam
...cabaikering...

1 comment:

Sabriza Najib said...

saya ni mak kepada rossi...terlampau minat kt valentino rossi...saya dan suami sepakat nak letak nama anak rossi kt blkg...jadila Muhammad Rayyan Rossi...mmg nama ni dlm mykid dia...