Tuesday, March 16, 2010

rumah tumpangan batu keraih

laki aku kata

'hang takdak keja lein ka.. yang hang dok pi ungkit cerita lama awat??'

aku kata

'biaq pi la aku kalau ada keja aku tak tulih la pon...'

dia kata

'takpa la.. hang p tulih benda lein..satgi depa baca depa lagi sakit hati dengki.. hang mau kah org tu masuk hospiter .. eh salah.. hang mau kah org dengki lagi?'

aku kata

'aku lapaq sila bawak aku pi makan. terima kasih'

maka aku tak mau bedosa buat benda laki tak suka
mula hari ni aku berenti la cerita pasai benda lama
biaq aku dan laki aku saja yang tau.. wakaka

hari ahad kami pi dok hotel
pasai aku kena notis tak bayaq bil ayaq rm22.20
ceh.. dapat notis saja guna alasan nak dok hotel

takpa..

macam ni
aku ni sebenaqnya..
dah 8 tehun menikah.. kemarin
maka laki aku nak bagi lega telinga kena beletiaq..
dia ampu aku dengan menda ni la

tima kasih nah.. encik adam

aku mcm besa.. jadi peghak la duduk hotel
apa lagi.. mein tangkap gambaq ja la keja aku
tima kasih en philips dr hard rock hotel penang..bagi kek ni kat aku..memang tengah lapaq pun..

gambaq lein malaih la plak nak upload...huhuhu

...cabaikering...

3 comments:

DrSam said...

Happy anniversary CK. Lapan tahun no...

anaiz said...

kak ck,
romantiknya dapat kek macam tuh. cek pun mau la lagu tuh...!!

tney said...

Hepi Anniversary Ck.. tgk kek cenggitu, tergugat iman den.. huhu