Sunday, November 30, 2008

dokter gila????!!!

hari ni aku baca paper.... tengok muka depan pun aku dah takut! tajuk dia... "Sick Doctors" kalau aku transelet... sakit dokter... huhu

macam ni cita dia...depa kata...tiap tiap bulan...habeh kurang pun...ada 5 dokter kena sakit mentel..yakni...penyakit gila la... tapi takpa gomen kita kata...depa bagi keja senang kat dokter dokter ni...sampai depa beik... contoh keja senang ni macam... cek hang demam ka dak... salin baju hang.. ambik darah hang... kot kot kot la...yangni aku teka saja... apa lagi keja dokter yang senang? hangpa tau?

hmm...nasib baik aku tak jadi dokter...kalau tak lani aku pun dah gila ka apa... tu lah..masa sekolah..sughuh hangpa mein...hangpa nak belajaq tak beghenti! err...macam tak betoi ja ayat ni..

apa pun...patutla banyak orang dok kena cucuk jarum tak tentu hala...kot dokter tu dah kena sakit mentel...tapi tak sempat nak pi berubat pasai keja banyak...kesian...kesian...

jadi.... lani kalau nak pi jumpa dokter...beik beik sikit...tanya dia punya mentel ok...ka dulu! mau kena penampaq seketoi! jangan salah kan aku pulak...aku nak tolong hangpa saja... kah kah kah

cabai kering...

1 comment:

only me ^erien'z^ said...

hua2..tak plak dgr pasai nie..wakakkaka!doc jd mental..abis r pesakit suma kan..