Sunday, November 30, 2008

kenduri merata rata...

la ni musim kendughi la.... penat penat... tapi aku rasa kalau kita ni dijemput pi kenduri baguihla... daripada takdak orang nak jemput....apa pun..aku selamat pi satu kenduri tapi...alhamdulillah...kaya la mami mami katering lani....

aku ingat nak post satu cerita kemarin..tapi aku jadi takdak semangatla pulak...tak larat... aku bangun awai pagi tadi pi hospiter besaq. bapak aku masuk wad lagi..kemarin...
aku dok nak kena sabaq la tengok perangai attendan dengan misi kat sana..hari tu sekoq dah kena hamput... bolehkah dia kata kat aku dengan kakak aku "ni hospiter gomen, tak boleh dok harap keja cepat cepat" mau kena bubuh dia seketoi...teruih dia kata sori! tau pun aku punya power.

yang paling aku tak boleh tahan kemarin..masa kat emergensi wad... aku tengok ada dua tiga mamu attendan kita ni...bolehkah dalam tempat terbukak macam tu depa dok guna iternet... hang punya pasailah hang nak guna internet ka guna magnet ka...tapi yang aku bara tu...awat yang hanpa dok bukak gambaq merapu kat sana... hangpa nak bagi orang sakit tengok bagi jadi beik cepat ka?

aku tak paham la orang orang macam ni.. depa tak sedaq ka orang boleh dok kata kat depa..? aku jegih la sat...lepaih tu dia tutup. lepaih 5 minit aku peghasan depa dok bukak balik...emm..mampuih pi la.. tak larat dah aku nak jegih malam malam buta pukui 4 pagi

nasib beik bapak aku okey...kalau tak... mau mami keling mengamok at sana... baru hangpa tau...

adei chit!

cabai kering...

No comments: