Friday, April 3, 2009

Okeh Babai.......

ok.. toksah dok kalut...
aku ada dalam dua ka tiga benda nak update..
tapi aku lani sebok macam mak tebuan.. wakakaka... bz like a bee lah keyra..

hari ni... malam ni.. aku nak pi oversea... oversea.. dulu kalau sebut makna nak pi landen atau amayrika..
oversea...maksud dia seberang leut... ya... aku nak pi seberang leut.. kalau tak seberang leut tu... aku memang dok tenggelam kat pulau ni ja..landen ka paris(t)... tu aku tak mao habaq!

maka.. hangpa.. terutama yang baru nak mula ikut belog ni...

tolong bagi aku mc tiga hari.. aku nak simpan cuti.. sayang...

tima kasih.. insyaallah jumpa lagi...
bila aku tengok gambaq bawah ni... terbayang hangpa la ni dok kata babai selamat jalan kat aku..
huhu.. terharu...

cabaikering...

7 comments:

Monkey D Luffy said...

waaa... kat mana ker tu?

kak ja said...

CK nak mai SP ka?

*melawak sj no? bkn nak peleceh CK.. mgkn CK terbang pi ke Holland ka..

deennasour said...

akakakaka. sakit perut aku gelak.
kelakar siot.

only me ^erien'z^ said...

p mana ja?

Marzalina said...

mana la cik kak ni nak piiii..

jinggo said...

hahaha.....
sy pon selalu sebut cam tu jugak...
hahaha..........

CAHAYA said...

bila nak balik ni?