Tuesday, June 30, 2009

berabuk... bersawang...alamak.. ada spiderman pulak dok gayut!

tu dia haih!


tengok tajuk pun hangpa mesti tau aku tak reti nak tulih apa dah


punyalah rindu nak tulih... tapi aku takut... satgi hangpa ramai ramai kerumun belog aku.. satgi telrlepaih h1n1 satgi tak kak leceh...? wakakak


ada banyak menda merapu aku nak tulih.. bulan lepaih anak menakan aku menikah.. kami pi pahang.. pi singgah janda beik.. memang beik sugguh! wakakaka


lepaih tu aku melewaq lagi mingggu lepaih.. cari makan la....



yang paling sedeh tu... kapai terbang penuh.. aku tak sempat nak pi.. huhu..


aku nak pi tengok la macam mana depa kebumi dia...



kesian pulak kat dia.. hidup huru hara.. yang ni memang lilin betoi punya.. terbakaq hanguih...



mikel jakson.... hang memang a legend... mai sikit harta.... hehehe

aku suka gambaq negro.. tak suka gambaq org putih... hmmmm...

cabaikering...

4 comments:

DrSam said...

spider man kalau gayut kat awan, dari Bolehland boleh sampai ke neverland.

Bila nak mai turun KL mengeteh lagi?

Have a nice day CK!

kak ja said...

Nak reta dia sj ka? Utang dia yg melambak tu tak mau tulun setel sama?

(Dia suruh tanya)

aloy_paradoks said...

wa... belajar cakap penang gua jap.

deennasour said...

haisy.
michael jackson, negro yang putih,